arrowarrow2backtotopDeutschdropdownEnglishEspañolEestifacebookSuomiFrançaiskarge-service1karge-service2karge-service3karge-service4large-channelslarge-dayslarge-growthlarge-photoslarge-searchlarge-teamlarge-tvlocation-homelocationlocation2logo_domusmailphonephone2PortuguêsquoteРусскийsearchticktwitteryoutube

Aukohus tunnustas Domus Kinnisvara tööd

Kuigi klient on kuningas ning Domus Kinnisvara pingutab maksimaalselt kõigi klientide murede lahendamise nimel, juhutub aeg-ajalt ka erakorralisi olukordi. Käesoleva aasta suvel tekkis Domus Kinnisvara Tartu kontori maakleril Helgi Sinisalul olukord, mis leidis 18.11.2014.a. lahenduse Eesti Kinnisvaramaaklerite Koja aukohtus.

Klient leidis, et maakler on rikkunud lepingut, sest ei tõstnud korteri müügihinda pärast seda, kui oli leitud korterile ostja. Samuti olid vaidluse all objekti andmed. Domus Kinnisvara omalt poolt teostas korteri müüki kliendi poolt määratud hinnaga. Igaks juhuks telli maakler kutseliselt hindajalt ka ekspertarvamuse hinna määramiseks, et vältida objekti müüki põhjendamatult odavalt. Samuti selgitasime kliendile korduvalt objekti andmetega seonduvat tuginedes nii registritele kui ka kaasomanike vahelistele kokkulepetele.

Eesti Kinnisvaramaaklerite Koja aukohus ei leidnud vigu meie töös. Korrektne oli objekti andmete kajastamine, sest need vastasid registrite andmetele. Ühtlasi otsustati, et müüja poolne hinna tõstmine pärast kokkulepitud hinnaga ostja leidmist on kliendi poolne pahatahtlik käitumine. Sellises olukorrs on maakler aukohtu hinnangul õigustatud saama kompensiatsiooni oma töö eest.

Domus Kinnisvaras me ei tähtsusta ülemäära käesolevat otsust, ent alati on hea saada oma tööle hinnanguid. Kindlasti aga tähtsustame jätkuvalt kvaliteetse teenuse osutamist. Seetõttu oleme tänulikud kõigile klientidele, kes usaldavad meie pädevust ning hindavad meie tööd.